Kedves Szülők!

2015 februárjától az Önök iskolájában egy új „online” menzakártya rendszer segíti majd az iskolai étkeztetést.

Az új menzakártya rendszer lényege, hogy a szülők egy internetes felületen intézhetik gyermekük számára az étkezések megrendelését és lemondását, illetve tájékozódhatnak a heti étlapról. Nem szükséges többé a megrendeléshez külön nyilatkozatot leadni, a menzakártya internetes oldaláról kezelhető a teljes folyamat.

Az ilyen módon megrendelt étkezéseket a gyermekek az új típusú diákigazolványukkal vagy az e célra kiadott menzakártyákkal tudják majd igénybe venni, az étkezőkben elhelyezett kártyaolvasót használva.

A rendszerbe előzetes regisztráció után otthonról, a munkahelyről, vagy bármilyen egyéb internet hozzáféréssel rendelkező helyről lehet bejelentkezni. Nincs szükség külön program telepítésére: a felület használatához csupán böngésző kell (pl. Chrome, Firefox vagy Internet Explorer), tehát akár egy „okostelefonról” is elérhető.

A márciusi étkezéseket már ezen a felületen keresztül lehet megrendelni a gyermekek számára.

A rendszerbe automatikusan átkerülnek a korábban leadott normatív vagy önkormányzati támogatásról szóló határozatok valamint az allergiáról, ételintoleranciáról szóló szakorvosi igazolások.

Változás esetén az igazolásokat és határozatokat továbbra is a Hegyvidéki Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szolgálatához (GESZ) szíveskedjenek eljuttatni. A leadott igazolások feltöltésre kerülnek az étkeztető rendszerbe, így a szülők számára is nyomon követhető a határozatok érvényessége.

Miért hasznos az új menzakártya rendszer?

  • az étkezések akár egyedi időtartamra is egyszerűen megrendelhetők az online felületen, továbbá könnyen és gyorsan lemondhatók, legkésőbb az igénybe vétel előtti munkanapon délelőtt 9 óráig (pl. hiányzás, betegség esetén);
  • a rendszer kezeli és tárolja a jóváírható kedvezményeket (pl. normatív vagy önkormányzati támogatás) és az allergiával, ételintoleranciával kapcsolatos információkat;
  • a menzai kiszolgálás felgyorsul, az étkezési jogosultságok ellenőrzése hatékonyabb lesz;
  • az esetleges adminisztrációs hibák visszakövethetővé válnak a kártyák használata és a rendelések, lemondások, befizetések naprakész nyilvántartásának köszönhetően;
  • az internetes felületen választhatunk fizetési módot: jelenleg bankkártyás fizetés, banki átutalás és csoportos beszedéslehetséges.

Hogyan tudom használni az új menzakártya rendszert?

  • https://hegyvidek.e-menza.huoldalra navigálva egy (saját, rendszeresen használt) e-mail cím és jelszó megadása már elegendő a szülői regisztrációhoz.

 

  • A sikeres regisztráció után a rendszer azonnal beléptet és átirányít egy olyan oldalra, ahol be kell írni a gyermek azonosító kódját: ezt az iskolától nyomtatott formában kapják meg a tanulók. Ezzel a lépéssel a rendszer a regisztráló szülőhöz rendeli a gyermeket.

 

  • Miután megadtuk a gyermekünk (gyermekeink) regisztrációs kódját, egy olyan oldalra jutunk, ahol láthatjuk az ételrendeléseket tartalmazó naptárt, könnyen és gyorsan intézhetjük a rendeléseket és a lemondásokat.

 

  • Az ételrendelés folyamatán a rendszer saját, háromlépéses „varázslója” vezet végig; az étkezések és időtartamok megadásától a fizetési mód kiválasztásán át a rendelés rögzítéséig.
  • Fontos tudni, hogy a banki átutaláskor (vagy a számla közvetlen banki befizetésénél) a „Közlemény” rovatban meg kell adnia rendelési összesítőn megjelenő oktatási azonosítót. A rendszer ezen azonosító alapján követi nyomon, hogy a megrendelt étkezéseknél teljesültek-e a befizetések.

A megrendelt étkezés a https://hegyvidek.e-menza.hu oldalon belépve mondható le, a tárgynapot megelőző munkanapon reggel 9 óráig.

Rendelések lemondása

Ha a gyermek – betegség miatt vagy egyéb okból – hiányzik az iskolából, az adott időtartamra korábban már megrendelt étkezés egyszerűen lemondható az online felületen, legkésőbb az igénybe vétel előtti utolsó munkanapon, délelőtt 9 óráig. Az így keletkező túlfizetést a rendszer automatikusan tárolja és levonja a következő megrendelések díjából.

Rendelések, befizetések, számlák nyomon követése

A „Pénzügyek” menüben áttekinthetők a megrendelések és az étkezésekért fizetett összegekről szóló számlák. Az egyes rendelési sorokra kattintva láthatók a rendelt étkezések, az időtartamok, a megrendelések állapota, a fizetés módja és a fizetendő összeg. A számla sorokat kiválasztva elérhető a számlaképek kinyomtatható változata.

Mit tegyek, ha nincs se e-mail címem, se internet hozzáférésem?

E-mail címmel nem rendelkező szülők számára a „Nyilatkozat étkezés igénybevételéről” nyomtatvány kitöltése és aláírása után az GESZ adminisztrátora küldi ki a díjbekérőket és a számlákat. Az étkezések lemondását – internet hozzáférés hiányában – faxon, telefonon vagy személyesen intézhetik.

További információ:

NETKIR Zrt.

1051 Budapest, Sas u. 10-12., I/145. info@e-menza.hu

Budapest XII. Kerület Hegyvidéki Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szolgálat (GESZ)

Bárány Ramóna

E-mail: baranyr@gesz12.hu

Tel: 06-1-488-7924/141 + 36 30 593 7560

Belovári Judit

E-mail: belovari.judit@gesz12.hu

Tel: 06-1-488-7924/141
 + 36 30 336 1891

Figyelem! Megváltozott a számlaszám!

 

Fontos információ a 2020/21-es tanévi étkezéssel kapcsolatban:

Nyilatkozat normatív étkezési kedvezmény igényléséhez 2020/2021 tanévben

Igazolás tartósan beteg, illetőleg súlyosan fogyatékos gyermekről

2015. szeptember 1-től változik a gyermekétkeztetés intézményi térítési díja:

Egyszeri étkezés:                     464 Ft

Háromszori étkezés:                 673 Ft

Táplálékallergiás ellátás:            610 Ft

Az iskola bankszámlaszáma:

XII.ker. GESZ Arany János Ált. Isk. és Gimn.

Raiffeisen Bank 12001008-00155869-05500004

Tisztelt Szülők!

Kérjük, az iskolai étkezéssel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel, esetleges problémákkal
és a lemondásokkal az alábbi e-mail címeken keressék munkatársainkat.

Megkérjük a szülőket, minden esetben az elkészített számla alapján, az azon szereplő pontos összeget utalják, a számla sorszámára és gyermekük nevére hivatkozva. A befizetések azonosításához ezekre feltétlenül szükségünk van.

Belovári Jánosné

Ebédbefizetéssel kapcsolatos ügyintézés:

Belovári Jánosné (Judit)   belovari.judit@gesz12.hu
Tel: 06-1-488-7924/141 (+ 36-30-336-1891)

Az ebédlemondást a belovari.judit@gesz12.hu e-mail címre kérjük megküldeni reggel 9 óráig!