Diétás étlapok

2025.40.hét Diéta

2025.41.hét Diéta

2025.42.hét Diéta

2025.43.hét Diéta

2025.44.hét Diéta

2025.45.hét Diéta

2025.46.hét Diéta

2025.47.hét Diéta

2025.48.hét Diéta

 

Kedves Szülők!

2015 februárjától az Önök iskolájában egy új „online” menzakártya rendszer segíti majd az iskolai étkeztetést.

Az új menzakártya rendszer lényege, hogy a szülők egy internetes felületen intézhetik gyermekük számára az étkezések megrendelését és lemondását, illetve tájékozódhatnak a heti étlapról. Nem szükséges többé a megrendeléshez külön nyilatkozatot leadni, a menzakártya internetes oldaláról kezelhető a teljes folyamat.

Az ilyen módon megrendelt étkezéseket a gyermekek az új típusú diákigazolványukkal vagy az e célra kiadott menzakártyákkal tudják majd igénybe venni, az étkezőkben elhelyezett kártyaolvasót használva.

A rendszerbe előzetes regisztráció után otthonról, a munkahelyről, vagy bármilyen egyéb internet hozzáféréssel rendelkező helyről lehet bejelentkezni. Nincs szükség külön program telepítésére: a felület használatához csupán böngésző kell (pl. Chrome, Firefox vagy Internet Explorer), tehát akár egy „okostelefonról” is elérhető.

A márciusi étkezéseket már ezen a felületen keresztül lehet megrendelni a gyermekek számára.

A rendszerbe automatikusan átkerülnek a korábban leadott normatív vagy önkormányzati támogatásról szóló határozatok valamint az allergiáról, ételintoleranciáról szóló szakorvosi igazolások.

Változás esetén az igazolásokat és határozatokat továbbra is a Hegyvidéki Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szolgálatához (GESZ) szíveskedjenek eljuttatni. A leadott igazolások feltöltésre kerülnek az étkeztető rendszerbe, így a szülők számára is nyomon követhető a határozatok érvényessége.

Miért hasznos az új menzakártya rendszer?

  • az étkezések akár egyedi időtartamra is egyszerűen megrendelhetők az online felületen, továbbá könnyen és gyorsan lemondhatók, legkésőbb az igénybe vétel előtti munkanapon délelőtt 9 óráig (pl. hiányzás, betegség esetén);
  • a rendszer kezeli és tárolja a jóváírható kedvezményeket (pl. normatív vagy önkormányzati támogatás) és az allergiával, ételintoleranciával kapcsolatos információkat;
  • a menzai kiszolgálás felgyorsul, az étkezési jogosultságok ellenőrzése hatékonyabb lesz;
  • az esetleges adminisztrációs hibák visszakövethetővé válnak a kártyák használata és a rendelések, lemondások, befizetések naprakész nyilvántartásának köszönhetően;
  • az internetes felületen választhatunk fizetési módot: jelenleg bankkártyás fizetés, banki átutalás és csoportos beszedéslehetséges.

Hogyan tudom használni az új menzakártya rendszert?

  • https://hegyvidek.e-menza.huoldalra navigálva egy (saját, rendszeresen használt) e-mail cím és jelszó megadása már elegendő a szülői regisztrációhoz.

 

  • A sikeres regisztráció után a rendszer azonnal beléptet és átirányít egy olyan oldalra, ahol be kell írni a gyermek azonosító kódját: ezt az iskolától nyomtatott formában kapják meg a tanulók. Ezzel a lépéssel a rendszer a regisztráló szülőhöz rendeli a gyermeket.

 

  • Miután megadtuk a gyermekünk (gyermekeink) regisztrációs kódját, egy olyan oldalra jutunk, ahol láthatjuk az ételrendeléseket tartalmazó naptárt, könnyen és gyorsan intézhetjük a rendeléseket és a lemondásokat.

 

  • Az ételrendelés folyamatán a rendszer saját, háromlépéses „varázslója” vezet végig; az étkezések és időtartamok megadásától a fizetési mód kiválasztásán át a rendelés rögzítéséig.
  • Fontos tudni, hogy a banki átutaláskor (vagy a számla közvetlen banki befizetésénél) a „Közlemény” rovatban meg kell adnia rendelési összesítőn megjelenő oktatási azonosítót. A rendszer ezen azonosító alapján követi nyomon, hogy a megrendelt étkezéseknél teljesültek-e a befizetések.

A megrendelt étkezés a https://hegyvidek.e-menza.hu oldalon belépve mondható le, a tárgynapot megelőző munkanapon reggel 9 óráig.

Rendelések lemondása

Ha a gyermek – betegség miatt vagy egyéb okból – hiányzik az iskolából, az adott időtartamra korábban már megrendelt étkezés egyszerűen lemondható az online felületen, legkésőbb az igénybe vétel előtti utolsó munkanapon, délelőtt 9 óráig. Az így keletkező túlfizetést a rendszer automatikusan tárolja és levonja a következő megrendelések díjából.

Rendelések, befizetések, számlák nyomon követése

A „Pénzügyek” menüben áttekinthetők a megrendelések és az étkezésekért fizetett összegekről szóló számlák. Az egyes rendelési sorokra kattintva láthatók a rendelt étkezések, az időtartamok, a megrendelések állapota, a fizetés módja és a fizetendő összeg. A számla sorokat kiválasztva elérhető a számlaképek kinyomtatható változata.

Mit tegyek, ha nincs se e-mail címem, se internet hozzáférésem?

E-mail címmel nem rendelkező szülők számára a „Nyilatkozat étkezés igénybevételéről” nyomtatvány kitöltése és aláírása után az GESZ adminisztrátora küldi ki a díjbekérőket és a számlákat. Az étkezések lemondását – internet hozzáférés hiányában – faxon, telefonon vagy személyesen intézhetik.

További információ:

NETKIR Zrt.

1051 Budapest, Sas u. 10-12., I/145. info@e-menza.hu

Budapest XII. Kerület Hegyvidéki Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szolgálat (GESZ)

Bárány Ramóna

E-mail: baranyr@gesz12.hu

Tel: 06-1-488-7924/141 + 36 30 593 7560

Belovári Judit

E-mail: belovari.judit@gesz12.hu

Tel: 06-1-488-7924/141
 + 36 30 336 1891

Figyelem! Megváltozott a számlaszám!

 

Fontos információ a 2020/21-es tanévi étkezéssel kapcsolatban:

Nyilatkozat normatív étkezési kedvezmény igényléséhez 2020/2021 tanévben

Igazolás tartósan beteg, illetőleg súlyosan fogyatékos gyermekről

2015. szeptember 1-től változik a gyermekétkeztetés intézményi térítési díja:

Egyszeri étkezés:                     464 Ft

Háromszori étkezés:                 673 Ft

Táplálékallergiás ellátás:            610 Ft

Az iskola bankszámlaszáma:

XII.ker. GESZ Arany János Ált. Isk. és Gimn.

Raiffeisen Bank 12001008-00155869-05500004

Tisztelt Szülők!

Kérjük, az iskolai étkezéssel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel, esetleges problémákkal
és a lemondásokkal az alábbi e-mail címeken keressék munkatársainkat.

Megkérjük a szülőket, minden esetben az elkészített számla alapján, az azon szereplő pontos összeget utalják, a számla sorszámára és gyermekük nevére hivatkozva. A befizetések azonosításához ezekre feltétlenül szükségünk van.

Belovári Jánosné

Ebédbefizetéssel kapcsolatos ügyintézés:

Belovári Jánosné (Judit)   belovari.judit@gesz12.hu
Tel: 06-1-488-7924/141 (+ 36-30-336-1891)

Az ebédlemondást a belovari.judit@gesz12.hu e-mail címre kérjük megküldeni reggel 9 óráig!